You bring joy to my life

 
Var på släktfest med Robins släkt i lördags med denna outfiten. 
 
Hej på er vänner och läsare! Nu var det ett tag sedan jag skrev senast, men mina dagar har inte sett speciellt annorlunda ut jämfört med tidigare. Igår plockade jag upp Johanna efter att jag hade åkt hem från Robin. Vi begav oss hem till mig där vi såg första avsnittet av Big Brother. Det ser ut att bli en rolig säsong med mycket drama och huset som de bor i är helt sjuuukt! Efter Big Brother skjutsade jag hem Johanna och somnade sedan gott när jag kom hem igen. 
 
Imorse, måndag, började jag dagen med en 5,9 kilometers powerwalk innan jag körde hem till Johanna. Där blev det yttligare en powerwalk på 7 kilometer. Kan lova att mina fötter värker nu! Det var så härligt att gå ute i det fina vädret och prata om allt möjligt. Efter pw körde vi in till Ikea där vi handlade lite saker vi behövde. Jag fick med mig ett lakan, så nu har jag äntligen ett vitt som passar till min 120-säng, och sedan köpte jag även ett laptopstöd till min nya dator. Kvällen spenderades sedan hemma hos mig framför Idol och Big Brother tillsammans med Johanna, Josefine & Ebba. Supermysigt! Nu ska jag se det senaste Keeping Up With The Kardashians. Det börjar nära sig Kim's bröllop, så spännande! Hoppas er dag har varit bra!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - Susanna Maria J:

Så himla söt topp!

Upp