Perfect friday


Helt magiskt gott! Chokladsås och nötkross. 


Hann även med att tvätta bilen nu när de största inlämningarna till skolan är klara. 


Mysig promenad vid slottet och runt stan med pojkvännen och min bästa vän. 


Gårdagens outfit. 

Godmorgon! Gårdagen var väldigt bra och vädret var helt underbart. Jag hade endast en lektion igår och sedan gick jag in till stan med ett par kompisar. Jag köpte en långklänning som jag hade tänkt visa er senare, såå nöjd med den! Sedan åkte jag och en av mina kompisar vidare och satte oss i solen för att inviga helgen med en varsin mjukglass. Kvällen bjöd på grillat och en mysig promenad i stan. Hur lyckad kväll som helst. 

Idag är det festligheter tillsammans med fina vänner och pojkvännen som står på schemat. Är hur pepp som helst. Vad tänker ni hitta på den här lördagen? Nu ska jag starta den här dagen med en ordentlig frukost, mums!














Dagarna som passerar | |
#1 - - MALIN:

jättefina bilder, gott med glass! och härligt att du kan umgås med din pojkvän och din bästa vän samtidigt - inte många som kan göra det :) x

Upp