I have to buy this

I HAVE TO BUY
 
Klicka på bilden för att se vart allt kommer ifrån. 
 

Om 8 skoldagar (helt galet!!) så tar jag studenten och direkt därefter, redan på måndagen, så är det jobb som gäller. Det ska bli så skönt att ha en inkomst igen och då ska jag stilla mitt shoppingsug. Högst upp på min måste-köpa-lista står en dator eftersom jag ska lämna in min skoldator på måndag. Därefter måste jag köpa ett par nya skor, troligtvis Nike air force som jag har längtat efter ett bra tag. Det mesta av pengarna kommer självklart sparas, men en del saker måste jag verkligen köpa. Har ni fått något sommarjobb än?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tankar och Funderingar | |
#1 - - MALIN:

riktigt snygga grejer! skorna är mina favoriter, dom snyggaste och bekvämaste jag någonsin ägt!

#2 - - Sara Emilia:

Snygga grejer! Vill också ha ett par nike air force :)

#3 - - Johanna:

Riktigt snygga grejer! Kram

#4 - - Vanessa:

Åh vill också ta studenten, bara 2 år kvar.. fyfan haha

#5 - - Hanna:

skorna är ju bara för snygga!

#6 - - Mia:

Den rosa/cerisa klänningen var jättesnygg!

Upp