I can't wait

 
Det är knappt så jag kan förstå att det endast är EN MÅNAD kvar till studenten, 31 dagar! Det är verkligen helt galet och det känns inte alls som om det har gått 3 år sedan jag klev in på skolan och började första året på Samhälle- beteendevetenskapslinjen. Men nu står jag här, en månad kvar tills jag springer ut tillsammans med min klass. Vad händer sen då? Jo, efter studenten blir det jobb, resor och äventyr och när jag sedan har klurat ut vilken utbildning jag vill läsa vidare inom, då är det plugg igen som gäller. Men fram tills dess ska jag njuta av allt jag nämnde tidigare. Åh, så pepp!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Studenten 2014 | |
#1 - - VERONICA - modeblogg:

Åh är så avis på er, vill också ta iår! Njut av sista tiden tjejen, fin mössa har du iallafall! :) Ha en fantastisk onsdag, hoppas du har det bra! Kramkram

Upp