Cause im happy


Hoppsan, här ekar det tomt. Den här dagen har verkligen varit så himla rolig och bra, så jag har endast velat njuta av varje sekund istället för att lägga tiden på sociala medier. Ibland behövs såna dagar också. 

Skoldagen var verkligen perfekt, längesen jag hade det såhär roligt i skolan. Checkade av två stycken redovisningar som gick galant och sedan satte jag mig på bussen för att åka hem. Efter maten blev det en pw på ungefär 7km tillsammans med mamma och därefter gosade jag ner mig i soffan framför One Tree Hill innan min fina vän Johanna skrev till mig och undrade ifall jag ville träffas. Självklart ville jag det, så hon tog bilen hem till mig och sedan gick vi ut på en mysig promenad och pratade om allt mellan himmel och jord. Hon är verkligen en riktigt bra vän och jag är så tacksam över att jag har henne i mitt liv. 

Nu tänkte jag inta drömmarnas värld. Imorgon åker jag hem till Robin för en ordentlig långhelg som varar fram till och med måndag. Så mysigt! Hoppas ni har haft en bra dag. Godnatt på er! Dröm fina drömmar. 














Dagarna som passerar | |
Upp