App store - tips


De dagar då jag inte har möjligheten att komma till gymmet, så använder jag mig utav appen ni ser här ovan. Den finns att ladda ner på App store där den heter Daglig Workouts GRATIS - Personlig tränare, men det räcker även med att söka på Workout så kommer den upp som första alternativ. Den är helt gratis och kostar alltså ingenting. I appen finns det olika styrkeövningar för hela kroppen plus cardio och personligen tycker jag appen fungerar prima ifall gymmet inte är något alternativ. Så ifall ni inte har appen och vill köra hemmaträning, så rekomenderar jag den verkligen! Tillsammans med dessa övningar brukar jag även springa en runda på cirka 7km. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Träning | |
#1 - - Johanna:

Har också använt mig av den appen! Bra tips! Kram

#2 - - Sara Emilia:

Måste absolut testa den :)

Upp