What have I been up to


Här ekar det tomt och det tycker vi inte om, eller vad säger ni? Det är väldigt jobbigt att blogga utan min dator som jag haft de senaste 2 åren, men jag försöker. Nästa månad har jag förhoppningsvis en egen dator igen. 

Vad har jag haft för mig dessa bloggfria dagar? Igår var jag i skolan för att ha min sista "lektion" (betygsamtal) på gymnasiet. Vi i klassen diskuterade även  vad det ska stå på vårt flak till studenten. Det är nära nu, 7 dagar!! Sedan har jag mest spenderat dessa dagar med att träna, promenera, se på One Tree Hill, fixa inför lördagens studentbal och hjälpt mamma med storstädningen av huset. 

Imorgon kommer min pojkväns familj hem till oss och då bjuds det på oxfilé, potatisgratäng, rödvinsås och sallad. Åh, så gott! Jag har inte ätit det sen nyårsafton och då var det helt magiskt gott, så jag kan lova er att jag ser fram emot morgondagens middag. Nu tänkte jag sova ett par timmar, men först ska jag kolla vine. Standard innan jag somnar!














Dagarna som passerar | |
Upp