weekend update

 
Hur är det med er? Själv har jag varit ledig från jobbet idag och igår, så jag mår alldeles toppen. Helgen har bestått av jordgubbar i mängder, pojkvänsmys, fina vänner och träning. Jag var inne i stan tidigare idag för att lämna Robin och även titta lite i affärer men hittade tyvärr ingenting jag ville ha. Men får se det från den positiva sidan: plånboken är troligtvis glad över mitt beslut att inte köpa någonting. Nu har jag precis lämnat mina bilnycklar till pappa, så han kan ta bilen till besiktningen imorgon medan jag står i ett gatukök och jobbar. Får se hur det går, hoppas på det bästa. Nu tänkte jag gosa ner mig framför Keeping up with the Kardashians tillsammans med lite naturgodis, mums! Ha det underbart. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - emmi:

låter som en jättemysig helg!
kram

#2 - - Emelie:

Snygga skor! Var har du köpt dem? :)

Upp