my latest obsession

 
Jag jobbar måndag till fredag, från klockan 11.00 till klockan 18.00 och därefter umgås jag med vänner, pojkvännen eller familjen. Men när jag inte gör något av de ovanståede sakerna så tittar jag på Keeping up with the Kardashians. Helt sjuuukt vad jag har blivit beroende av den serien och jag vet inte ens varför. Tidigare har jag sett på avsnitten lite smått när de har visats på tven, men nu ser jag allting från början och är redan inne på säsong 2. Så känner ni också för att följa dramat hos familjen Kardashian så är det bara att klicka HÄR, så kommer ni till alla 9 säsonger. 
 
(bildkälla: weheartit.com)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Serier | |
#1 - - Irini Vanessa Argiri:

älskar det programmet!

- Har startat min första frågestund och skulle va supersnällt ifall du kunde ställa en fråga, kram ♡ http://irinis.blogg.se/2014/june/fragestund-2.html#post-comments

Upp