11 dagar kvar, vad hände?

 
Jag satt och tittade på Clara Henrys vloggar och tillslut hamnade jag på hennes student-vlogg. Jag såg den när hon la upp den för snart ett år sedan, men jag tänkte inte så mycket på den. Tittade på den och allt gällande studenten verkade kul. Så tittade jag på den idag igen, 11 dagar innan det är jag som står på skolan och ska springa ut och skrika "fyfan vad jag är bra" till peppade musik och jag blev hur hypertaggad som helst. Jag ska ta studenten, STUDENTEN! Heeelt galet. Tänk att jag snart har gått klart mina 3 år på gymnasiet, 3 år som flög förbi innan jag ens hade reagerat på att jag börjat på en ny skola. 
 
Klänning, skor, mössa, betygen, allt är fixat och nu är det bara dagarna som ska checkas av. Tänk att om 11 dagar springer jag ut, och efter sommaren har jag inte längre någon skola att återvända till. Hur galet är inte det? Jag har inga tidiga morgnar, inga skolbussar, inga skolkorridorer, inga läxor, inga lärare, inga skollunchen, inga prov. Vad hände? Hur kunde dessa tre år passera sådär galet snabbt? Jag förstår inte. Men jag vet att jag är hur taggad som helst inför studentdagen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Studenten 2014 | |
#1 - - Sanna:

Fin blogg!
Är ny i bloggvärlden, vore kul om du ville kika in hos mig!:)

Upp