Tidig helg

Dålig kamera, dåligt ljus, jag vet inte riktigt. Men bättre än såhär gick det inte att få en bild just nu. 

Det bästa med att bussresan till min pojkvän tar 2,5 timmar måste vara när jag är helt slut och somnar innan vi ens har kommit andra hållplatsen och sedan vaknar när det är 20 minuter kvar innan jag är framme. Så skönt och inte alls en långtråkig resa. 
 
Skoldagen var kanon. Hade endast två lektioner, gymnasiearbete och engelska. Det känns som om jag bara har haft två lektioner varje dag den här veckan. Men jag klagar inte. Det är underbart att få sluta tidigt. Nu ska jag alldeles strax hoppa av och vänta på nästa buss. Men på den bussen sitter iallafall Robin eftersom han slutade skolan för en stund sedan, så det blir bra. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - Ronja:

Fin! :D

Upp