The last day at work

 
Idag blev sista dagen på sommarjobbet avklarat. Känns väldigt tomt att inte få gå tillbaka dit på måndag och det tog emot att behöva lämna in kläderna och säga hejdå till alla jag har jobbat med. Att jag hade en väldigt rolig sista dag med många skratt gjorde det inte lättare att säga hejdå heller. Vi får se vad som händer under det kommande året, nästa sommar kanske jag är tillbaka där för fjärde sommaren i rad. 
 
Just nu sitter jag på bussen och är påväg till min pojkvän där jag ska spendera helgen. Det kommer bjudas på kräftskiva, men förutom det har vi planerat att ha en lugn helg för första gången på väldigt länge. Det blir alltså väldigt mycket film och slappande de kommande dagarna. Men jag klagar inte. Hoppas ni har haft en bra dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
Upp