Ten red roses

 
Fick dessa fina 10 rosor när jag kom hem till min pojkvän igår. 
 
Godmorgon! Jag sitter och halvtittar lite på senaste avsnittet av Paradise Hotel. Än så länge har jag inte fastnat för den här säsongen, men får se om det blir intressant snart. Idag är det torsdag och jag har inget speciellt planerat. Jag tar dagen som den kommer och umgås med min pojkvän. Han kommer hem från jobbet om ungefär tre timmar och då är det powerwalk som gäller innan vi ser slutet på filmen vi började se igårkväll. Jag skriver om vilken film det är och vad jag tycker om den när vi har sett klart den, än så länge verkar den vara riktigt bra iallafall. Ha en grym dag, så hörs vi senare!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - ♫♪ sandra:

fina!

#2 - - Erica:

Hej :) Har precis startat upp veckans blogg. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in och anmäla sig! :) Kram

Upp