on the bus

 
Bild tagen med min Sony Xperia Z1. 
 
Hej på er finisar! Fy, vilket väder. Har ni det också lika regnigt och kallt där ni befinner er? Jag sitter just nu på bussen som kommer ta mig till min pojkvän för firandet av vår treårsdag. Så himla mysigt. Innan jag hoppade på bussen köpte jag lite smått till honom, så jag hoppas han blir glad. Det ordentliga firandet kommer på Fredag, då vi ska bo på hotell och ha det alldeles underbart med middag och annat kul. Hoppas ni får en fin dag. Uppdateringen kommer troligtvis stå still idag efter det här inlägget. Men förhoppningsvis har ni förståelse för att jag vill umgås med min fina idag. 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Här har det också regnat hela dagen... börjar bli ganska less på det nu. Vart tog värmen vägen!? :(

Upp