Minority report

"In a future where a special police unit is able to arrest murderers before they commit their crimes, an officer from that unit is himself accused of a future murder." 7.7 - IMDb. 
 
Vilken är er favoritgenre när det gäller film? Personligen så är min utan tvekan mysterium. Filmer där slutet inte är förutsägbart, eller där hela filmen blir förklarad i slutet. Det är filmer som jag fastnar för. I helgen såg jag på filmen Minority Report från 2002 med Tom Cruise i huvudrollen. Det var verkligen en sådan film som jag fastnade för direkt. Den hade spänning och det ploppade upp frågor i huvudet hela tiden, vilket gjorde att jag inte kunde sluta titta eftersom jag ville få svar på mina frågor. Så letar ni efter en bra film och tycker om mysterium, så är detta en film för er. Klicka HÄR för att komma till en direktlänk. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Film | |
Upp