Jackass Presents: Bad grandpa


 
Hej på er! Idag är det jobb som gäller från klockan 11-17 och sedan ska jag umgås med underbara vänner. Tyvärr kommer jag inte ha tillgång till dator eftersom jag kommer vara upptagen hela dagen och tänkte därför att jag tidsinställer ett inlägg så ni inte blir helt utan. Smart va? Runt klockan 21.00 efter jobbet ska vi köra in till stan för att gå på utomhusbio, vilket låter hur mysigt som helst. Får hoppas att vädret är på vår sida bara, annars löser det sig nog iallafall.
 
Filmen som visas är Jackass Presents: Bad grandpa. Så awesome! Sedan jag var liten har jag älskat Jackass, Viva La Bam, Bams unholy union, Jackass filmerna och allt som hör till det där galna gänget. Jag hade massa bilder av Bam Margera på mina väggar i rummet när jag var runt 11 år och följde allt nytt som kom ut med gänget. Så det ska bli riktigt roligt att få se Bad grandpa ikväll och jag känner på mig att jag kommer skratta väldigt mycket. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
Upp