carpe diem

 
 
 
Tisdag, dagarna rullar på och det är inte många dagar kvar innan fredagen och sista arbetsdagen är här. Helt galet, tog inte jag studenten alldeles nyss? Med den här takten är jag snart 65 år. Okej, kanske inte riktigt så snart men ibland känns det faktiskt som det. Den här kvällen spenderade jag med två av mina fina vänner. Vi möttes upp för att åka ner till pizzerian där vi åt en helt galet god middag. När vi kände oss mätta och belåtna gick vi ut en runda och pratade om lite allt möjligt innan det började blixtra och mullra utomhus då vi bestämde oss för att gå hem till mig där vi satt ett tag innan de åkte hem. 
 
Jag har precis sett klart på det senaste avsnittet av Teen Wolf och ska starta ett avsnitt av Prison Break innan jag låter John Blund hälsa på. Imorgon är det utebio med roliga människor som gäller. Hur mysigt? Supermysigt! Hoppas ni har det bra och njuter av de här dagarna innan sommaren är över helt och hållet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
Upp