Boom Clap, the sound of my heart

 
Dagarna rullar på så himla bra och det går så snabbt att jag inte ens hinner tänka på att sätta mig vid datorn och skriva ner allting för er. Men jag kan berätta att jag mår väldigt bra och att jag är riktigt glad över de fina vänner jag har i mitt liv. Jag skrattar så otroligt mycket när jag umgås med dem och jag trivs väldigt bra. Därför har mina senaste dagar sett ut på följande sätt: Vaknat och gjort allt man brukar göra på morgonen (ätit frukost, fixat sig, gått powerwalk osv.), sedan har jag åkt iväg och lämnat CV:n innan jag åkt vidare för att umgås med härliga människor fram tills att det blivit sent, då har jag åkt hem för att avsluta mina dagar med Prison Break. Kan absolut inte klaga. 
 
Imorgon är det fredag och jag ska åka hem till Robin för att spendera helgen där. Lördagen kommer bestå av fest och resterande dagar av helgen kommer troligtvis bestå av mycket film/Grey's Anatomy och att vi tar det lugnt, för oj vad jag har saknat att vara med den pojken. Nu är jag helt slut och ska krya ner i sängen. Vi hörs, ha det toppen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
Upp