The world

Precis som igår så har jag suttit framför Supernatural hela morgonen och eftermiddagen, men jag klagar inte. Det är ett bra sätt att få tiden att gå och nu får vi dessutom en timme mindre om dagarna, för det är väl ingen som har glömt att ställa fram klockan en timme till sommartid? Jag ska fortsätta titta på några (många) avsnitt till av Supernatural och sen måste jag snygga till lite på rummet, eftersom min pojkvän kommer imorgon. Vi har inte träffats på över en vecka så det ska bli så otroligt underbart att få vara med honom igen. Nu kan jag inte hålla mig borta från Supernatural längre, så ska sluta skriva nu och fortsätta att titta. Jag skriver mer ikväll, så kika in då. 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - Mickis:

sv: Detsamma! Allt bra? :)

#2 - - Julia:

sv: taack <3 desamma!

Upp