Värd att se?

"A Group of teenagers test the legend of an immortal witch and get more than they bargained for." - IMDB
 

Igår såg jag och min pojkvän somsagt på The Wicked och den var faktiskt riktigt bra. Kanske inte en av de bästa skräckfilmerna jag har sett, men verkligen värd att se. Det kommer scener då man hoppar till, då man skriker av frustration på karaktärerna och stunder då man inte har någon aning om vad det är som kommer att hända. Ifall ni tycker om skräck som faktiskt har en handling, så borde ni verkligen se den här.
 
Idag är det Söndag och jag ska hem från min pojkvän. När jag kommer hem hade jag tänkt gå till hamngrillen med några kompisar och äta massa gott. Så jag vet inte riktigt när jag uppdaterar igen, men troligtvis ikväll. Ha en bra dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tipsar | |
Upp