Visste ni att..

 
 
Jag älskar att snooza
Mitt alarm står alltid på 05.00, oavsett om jag ska upp klockan tio t.ex
 
Jag älskar skorna Convers
Jag har aldrig köpt ett par själv, men ska göra i slutet av sommaren
 
När jag var mindre ville jag vara med i Big Brother och Idol
Det vill jag verkligen inte längre
 
Jag har har många hemligheter
Det finns inte en enda person som vet precis allt om mig
 
När jag blir äldre vill jag ha en katt
Helst en orange, som jag hade när jag var liten
 
Jag har flyttat totalt 4 gånger i mitt liv
Två gånger med mamma och två gånger med pappa
 
Jag är en otroligt stor gottegris
De mesta av min månadspeng går till sötsaker
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visste ni att | |
#1 - - Esmeralda <3:

Vill du utmana din kropp lite denna månad? jaa? Var då gärna med i plankchallenge på min blogg! lets do this together :) Alla som deltar får en länk på min blogg!! Kram^^

#2 - - Johanna L :

Många av sakerna känner jag också igen mig på, haha ;)

#3 - - Emma:

Allt bra med dig idag? :)

#4 - - Fatma:

Spännande svar :)

#5 - - Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix:

4 stämmer in på mig med

Upp