Live Laugh Love

 
Lika dålig som jag varit med uppdateringen, har jag varit på att ta bilder. Därför får det bli den här som jag tog medan min pojkvän och jag åt glass och bara hade det mysigt i lördagskväll.
 
Här var det tomt. De senaste dagarna har jag bara velat göra saker och inte sitta framför datorn och berätta om saker jag gör, vilket tar upp mycket tid och med tanke på att jag inte har något att göra de två kommande timmarna så tänkte jag att det passar perfekt att skriva här. Det där blev en himla lång mening. 
 
Sedan jag skrev senast har jag umgåts med min pojkvän, mina vänner, min familj och Pretty Little Liars ungefär. Efter att Robin hade åkt hem i Söndags så satte jag mig på bussen hem till Johanna. Vi åkte till den nya vårdcentralen för att titta på hur den ser ut, riktigt fin! Och efter det åkte vi hem till henne där vi åt kvällsmat. När jag kom hem på kvällen satte jag mig framför Pretty Little Liars. Vaknade två på natten med datorn i mitt knä. Det var så spännande att jag verkligen inte ville gå och lägga mig, men det gick tydligen inte att hindra. 
 
Igår var det skola som vanligt, lektionerna har börjat komma igång på riktigt och det känns helt okej. Efteråt var jag med Johanna & Sandra. Vi gick runt i stan, handlade lite och senare på kvällen gick vi på bio. "Hur många kramar finns det i världen?", sötaste filmen. Jag tycker dom i filmen är så otroligt gulliga och roliga. Så den var helt klart värd att se. Jag var hemma runt klockan 21.00 och eftersom jag ändå inte skulle upp till skolan idag då vi är lediga så satt jag uppe halva natten och tittade på PLL. Gaahh, får inte nog!! Idag vaknade jag vid 09.20 ungefär, tränade, startade Pretty Little Liars, kollade på det tills jag var tvungen att åka in till körskolan vid ett, kom hem och satte mig framför serien igen. Sååå bäst! Lovar att jag uppdaterar bättre. Nu ska jag fortsätta se på PLL innan jag ska iväg till mitt systers skolläger och hälsa på, tjollahej!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - hanna:

jadå det hade jag, har du haft en bra dag? :D

#2 - - Mikaela:

Åh så gott!

Upp