Perfekt frukost

 
Godmorgon! Imorse åt jag troligtvis bland den godaste frukosten på länge - havregrynsgröt, vaniljkvarg och hallon. Åhh, så gott. Ni måste smaka det! När frukosten låg i magen och jag var mätt och belåten så gick jag ut på en långrunda med mina hundar i det alldeles lagom sköna vädret. Nu har jag landat i min säng och tänkte starta någon film innan jag fortsätter med min dag igen. På dagens schema står det städning av mitt rum, benträning, matlagning, promenad och Big Brother ikväll. En väldigt bra dag alltså. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - Susanna Maria J:

Mmm så gott :)

#2 - - Kajsa-Stina:

Åh det lät som en smarrig frukost! Har dock aldrig testat vaniljkvarg på gröten men ska självklart göra det :D
Skönt med en promenad :)

Haha jag följer också Big Brother slaviskt..
Hur mår du annars idag? =)

Upp