Kalmar slott

 
Fina Kalmar slott // invigde mina nya vita skor
Lunch med mamma // Utsikten från Kalmar Slott
 
Klockan börjar närma sig 13.00 och jag har checkat av dagens powerwalk och magträning. Riktigt skön start på dagen! Resterande del av dagen är inte planerad, så jag tar den helt enkelt som den kommer och förhoppningsvis blir den bra. Igår var jag med Josefine, Johanna & Ebba. Vi satte oss först nära slottet och jag älskar verkligen det stället. Jag vet inte riktigt varför, men det är bara så himla mysigt. Skulle kunna spendera varje kväll där med härliga människor utan att tröttna. Kvällen tillbringade vi sedan hemma hos Ebba framför Idol och Big Brother innan vi körde hem. Jag avslutade min kväll med tredje Harry Potter. Åhh, så bra det är! Längtar tills ikväll då jag ska se den fjärde filmen. Jag har verkligen alltid någonting att följa, men detta är första gången det är filmer istället för en serie. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
Upp