Harry Potter och de vises sten

 
MikkisW @ Twitter för den som vill följa mig.
 
Jag kickade igång den här måndagen med en powerwalk innan frukosten som bestod av smoothie och havregrynsgröt. Riktigt gott! Sedan fortsatte jag min dag med magträning plus Squat Challenge innan jag lagade middag åt mig och min familj. Dagens måltid blev hemmagjorda biffar, såå gott! Kvällen spenderade jag tillsammans med två av mina fina vänner, Johanna & Josefine. Vi tog en powerwalk på 5,9 kilometer innan vi bänkade oss framför Idol och Big Brother. Därefter hittade vi en CD med väldigt tokiga grejer på från våra år på högstadiet tillsammans. Det framkallade många skratt kan jag lova! Nu har jag gosat ner mig i sängen framför Harry Potter och de vises sten. Precis som jag skrev på Twitter så känns det som om jag borde se dessa filmer någon gång i mitt liv och den gången i mitt liv börjar idag. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
Upp