Fem bloggtips

När det kommer till bloggar så följer jag väääldigt många, hela 28 stycken på Bloglovin' plus några till som jag tittar in på lite ibland. Jag tänkte därför att jag kunde tipsa om ett par läsvärda bloggar till er. Några av dem läser ni säkert redan och några kanske blir lite nya för er. 
 
 
 
Keela.se - Jag tror säkert att många av er redan läser Keelas blogg eller åtminstonde känner till den. Men ifall inte, så borde ni verkligen kika in där. Hennes blogg är fylld av ljusa bilder och glädje. Hon har flyttat till LA där hon går i skolan och skriver om livet i LA. Ni borde även kika in hennes videobloggar HÄR för de är hur roliga som helst!
 
 
Jannideler.com - I hennes blogg får vi följa med på olika resor hon gör i världen tillsammans med sin pojkvän som är skidåkaren Jon Olsson. Vi får även ta del av hennes tränings- och modeintresse med en blogg som är fylld av fina och vackra bilder. 
 
 
Paulas.mePaula har tillsammans med Hugo Rosas världens sötaste dotter Molly-Elise Rosas och i hennes blogg får vi ta del av hur hennes vardag ser ut. Bloggen innehåller mycket träning, vardagsinlägg, frågeställningar och supersöta bilder på Molly. 
 
 
Clara HenryDen här tjejen har humor och hennes blogg är inte lik många andras bloggar. Clara skriver om sin vardag och alla projekt hon håller på med. Just nu är hon mitt uppe i att skriva manus och fixa inför Blog Awards. Ni borde även ta en titt på hennes videobloggar HÄR som även de är superroliga!
 
 
Emilias.nuEmilia lägger upp otroligt fina outfits och skriver även om lite allt möjligt som händer i hennes liv för tillfället. Hon håller just nu på att flytta ihop med sin pojkvän och skriver mycket om inredning och om flytten. Utöver detta ger hon även tips och berättar om sina senaste köp. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tipsar | |
#1 - - Janie:

Följer enbart Keela av dessa! Främst för att jag gillar hennes stil, och inte de andras så mycket ^^

#2 - - Susanna Maria J:

Så kul med lite tips!!

#3 - - Sofie:

Bra tips! :D

Upp