You make My heart raise


Var ute och gick vid vattnet, vilket var supermysigt!


Testade frisyrer till balen och det kommer troligtvis bli något sånt här. En vecka kvar!


Jag just nu. Redo för film!

Idag lämnade jag in min allra sista uppgift på gymnasiet och jag kan lova er att det kändes helt underbart. Inget mer plugg. Men samtidigt som jag ser fram emot studenten väldigt mycket så måste jag faktiskt erkänna att jag kommer sakna skolan. Det är trots allt där jag har spenderat otroligt mycket tid genom åren. 

Vad har ni hittat på idag? Jag startade min lördag med ett möte på jobbet, så kul att vara tillbaka där igen! Sedan har jag mest tagit det lugnt resten av dagen. Fixat lite med vår husbil, grillat, varit ute och gått och umgåtts med fina människor. Nu ska jag gosa ner mig i världens mysigaste famn och avsluta den här dagen med en skräckfilm. Godnatt!












Dagarna som passerar | |
#1 - - V I L M A L A ♔:

Fyfan vilken känsla att lämna in det sista.. Tyvärr är jag inte klar ännu :( Fina bilder btw! kram på dig c:

Upp