Strawberry

 
 
Enligt mig är jordgubbar helt klart det absolut godaste som finns att äta på sommaren. Det går att äta när som helst, tillsammans med mjölk, glass, grädde, smält choklad eller varför inte bara som de är? Jordgubbar tillsammans med mjölk har varit min frukost de senaste veckorna och jag kan verkligen inte få nog, så himla gott!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
smarrigt | |
#1 - - ♡ Hanna Andersson ♡:

Ser riktigt gott ut, älskar jordgubbar och mjölk :D

#2 - - sandija-döv-adopterad-fotografi:

jag tycker att jordgubbar med vispgrädde är godare ;P

#3 - - Nathalie Tegelstam:

Mums vad gott med jordgubbar :) kramkram

#4 - - Amanda Nordqvist:

Jag är på väg att åka till USA som au pair nu i höst, så kika gärna in på bloggen och följ med på mitt äventyr från början till slut!

#5 - - MATILDA:

ha en toppen dag! :) kram

Upp