Fredagsmys

 
Fredag, helg, ledighet! Som jag har längtat. Startade dagen med ett prov i engelska på två timmar och det var  det enda jag hade att göra i skolan idag. Skönt. Efter skolan gick jag till pizzerian med två fina vänner och åt kycklingtallrik. En perfekt start på helgen! Klockan 12.30 tog jag bussen till min fina. Helt underbart att få träffa honom igen, blir alltid lika glad. Galet att jag fortfarande kan få "fjärillar i magen" tack vare honom efter över 2,5 år. Mys! Vi har fixat lite med hans bil. Eller fixat och fixat, vi har spraymålat diffen. Ikväll är det Let´s Dance, någon som ska titta?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - Fatma:

Japp, ska titta! :)

#2 - - Johanna:

Vad härlig din dag låter! Ja, jag tittade ikväll, kunde inte låta bli nu när Kenza är med! Kram

Upp