Sleepy

 
Någon vaken? Iofs så är klockan endast strax innan 22 och de flesta är troligtvis vakna vid den här tiden. Varför? Sitter ni och uppdaterar Facebook? Nyss sett en bra serie/film? Läser bloggar? Eller är ni helt enkelt inte trötta ännu? Själv har jag precis ringt och sagt godnatt till min pojkvän, så mysigt. Efter att ha sovit brevid honom sedan i onsdags så kan jag lova att det var riktigt tomt att somna/vakna utan honom brevid mig igår och imorse. 
 
Jag hade alldeles strax tänkt stänga av min dator och gosa ner mig ordentligt i sängen, titta instagram och lite sådant innan jag somnar. Inte bra, jag vet. Men det är en vana och jag vill inte bryta den. Hoppas ni har haft en bra dag! Vi hörs igen imorgon. Godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - sannasvedin.se:

Sv: Vad kul!
Känner igen det där med att det känns tomt att sova ensam, aldrig kul att behöva sova själv efter man sovit med sin pojkvän:(

Upp