Mitt år 2013 - Del 3

Agustimånad och sommarlovet började lida mot sitt slut. Jag sa hejdå till de jag hade sommarjobbat med men det tog inte lång tid innan vi sågs igen, på stadsfesten. Sommarens sista utgång. Jag hade min nya fina klänning på mig och kvällen avslutades med fyllekäk tillsammans med bästa Johanna. Under Augusti hann jag även äta kräftskiva flera gånger och besöka Liseberg tillsammans med min pojkvän och hans familj. Den 20e Augusti var det två år sedan jag blev tillsammans med min pojkvän och det firades med att han bjöd mig på resturang och bio. Sedan väntade även vår "årstårta", som vi hade bakat kvällen innan, på oss när vi kom hem till honom. I Augusti började jag sista året på gymnasiet, två terminer ifrån studenten!
 
Serierna var tillbaka och jag var bänkad varje vecka för att se nya avsnitt av de bästa serierna. Fortsatte shoppa alldeles för mycket och fikade på café med fina vänner. Umgicks med min pojkvän på helgerna. En väldigt lugn och händelselös månad som mest bestod av plugg, serier, vänner, familj och pojkvän.
 
Oktober, jag var så lycklig den här månaden! Det var månaden då jag äntligen lyckades ta mitt körkort, den 7 Oktober 2013. Jag spenderade många dagar och kvällar med att köra bil överallt. Mamma kom på att jag och min bror hade haft namnsdag i september och dukade upp med fika. Jag skaffade gymkort eftersom jag sa till mig själv att jag inte fick skaffa gymkort förens jag hade klarat körkortet. Så i Oktober blev både körkortet och gymkortet mitt. Jag färgade även håret en sista gång och blev nöjd. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt år 2013 | |
Upp