You feel it

 
Lördag & helg, woho! Igår var jag inne i stan i princip hela dagen och lika så idag, därav att det inte har blivit så mycket skrivande här på min blogg. Men nu är jag redo att uppdatera er, hej på er föresten! Igår startade jag min dag med mina dagliga rutiner - 5,9km pw, frukost, styrketräning, dusch. Därefter körde jag in till stan tillsammans med min mamma, syster och hennes kompis. Vi gick runt på stan och tittade innan det var dags för mamma att tatuera sig. Åh, jag blev så sugen trots att det såg ut att göra väldigt ont på henne! Men än är det ett tag kvar tills jag ska göra min första tatuering. Kvällen gick åt till att titta på Idol & Full House. Helt rätt personer som gick vidare i Idol, det var alla som jag hejade på!
 
Idag har jag också varit inne i stan och kom alldeles nyss hem. Jag har gått runt med min familj och tittat i olika affärer, handlat lite saker och även ätit mat. En supermysig dag! Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av den här lördagen innan det är dags för Big Brother ikväll. Troligtvis min dagliga powerwalk, men mer än så vet jag inte. Hoppas ni också har en bra lördag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
Upp