Kväll nummer två med Harry

 
 
Jag fastnade för Harry Potter igårkväll och nu tänker jag se på Harry Potter och hemligheternas kammare men innan dess tänkte jag uppdatera er lite om vad som händer i mitt liv för tillfället. Idag har jag fått vara chaufför åt min mamma och skjutsat henne till stan där jag även hittade det ni ser i inlägget under. Åh, så nöjd! Jag har velat ha de där skorna riktigt länge och nu är de äntligen mina. När vi var klara inne i stan åkte vi hem så jag kunde tvätta min bil. Har även bytt parkeringsplats så den inte står under ett träd längre. Förhoppningsvis kommer den hålla sig ren lite längre nu och då blir jag glad. Älskar min lilla bil som går så fint! Men nu kan jag inte hålla mig mer, vill se på Harry! Trodde aldrig att jag skulle tycka om dessa filmer, men än så länge är jag inte besviken. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - inn:

bästa filmerna!!

#2 - - Susanna Maria J:

Å Harry potter är sååå bra ;D

Upp