Bakning i mängder

 
Ebba och Johanna är påväg hem till mig för att göra mig & Robin sällskap framför Fångarna på fortet och Big Brother, vilken myslördag! I väntan på att de ska ta sig hit, så tänkte jag att jag kan uppdatera er om vad som försegår i mitt liv den här dagen. Morgonen började med en morgonpromenad tillsammans med Robin innan vi åkte iväg och tittade på en bil som han eventuellt ska köpa. När vi kom hem möttes vi av alla bakverk som ni ser på bilden här ovan. Skulle gissa på att min mamma var på ett väldigt stort bakhumör imorse. Men det gör inte mig något, nu finns det något tillgängligt när sötsuget tar över. Hoppas er lördag blir bra, så hörs vi senare. Nu ska jag ha en toppenkväll med fina människor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - Nadia:

Så gott!!

Upp