Goodbye Christina Yang

I torsdags sändes säsongsavslutningen av Grey's Anatomy, sista avsnittet som Sandra Oh (Christina Yang) är med i. Ifall ni inte har sett avsnittet ännu och inte vill veta spoilers, så ska ni inte bläddra ner i inlägget. För att se avsnittet kan ni klicka HÄR.
 
 
 
Jag tyckte det var riktigt fint att Christina fick tid att säga farväl till alla innan hon var tvungen att flyga iväg och det var inte många stunder under det här avsnittet som mina ögon var torra. När hon stod med Meredith och pratade om att Izzy och George var borta och det var meningen att det skulle vara hon, Meredith och Alex nu så kunde jag inte annat än hålla med. Jag vill så gärna att hon ska stanna kvar, men tyvärr är det redan bestämt och hon tillhör inte längre kommande säsonger av Grey's Anatomy. Jag älskade även att Christina och Meredith hade en avskeds-dans innan hon åkte iväg. "You're my person, I need you alive. You make me brave. Okay, now we dance it out." Åh, vad jag kommer sakna deras vänskap. Christina har varit min favoritperson ända sedan starten av Grey's Anatomy och det går inte beskriva hur tomt det kommer kännas att se den här serien när inte hon är med längre. Känns så trist när de fem huvudpersonerna som var med från början försvinner eller skiljs åt. 
 
Måste även säga att jag tyckte det var lite tråkigt med ännu ett halvsyskon där i slutet, men vi får se vad säsong 11 har att bjuda på. Tyckte det här avsnittet var väldigt bra och både Christina och Leah fick bra avslut, tyckte även om att Ross följde med Christina eftersom det är hon som har hjälpt honom mest. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Serier | |
Upp