Vilodagen

 
Gårdagen bestod somsagt av 20års-firande, därav brist på uppdatering här. Festen var som en fest ska vara, och runt klockan åtta imorse begav vi oss hem igen. Mamma hade lagat lasange som stod redo när vi kom innanför dörrarna, och det uppskattades kan jag lova! Efter vi hade ätit, så somnade jag och Robin i fyra timmar innan det var dags för mig att skjutsa honom till bussen. Fy, så tomt det känns nu. När jag hade vinkat av honom så mötte jag upp min lillasyster i stan och tittade runt lite i affärer, innan vi åkte hem. Sedan dess har jag inte gjort speciellt mycket. Samlat krafterna och tittat på senaste Grey's Anatomy. Den serien kommer verkligen inte vara den samma efter att Christina har lämnat, tråkigt. Nu är det plugg inför naturkunskapsprovet jag har i veckan som gäller. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - Johanna:

Så fin du är! Kram

Upp