these past days

 
Hallå bloggen! Då var stadsfesten och anledningen till min frånvaro över för 2014. Efter jobbet i fredags så åkte jag hem till Johanna där vi fixade iordning oss för att möta upp min pojkvän inne i stan och sedan gå vidare till Thai Silk där vi spenderade några timmar med en underbart god buffé. När klockan började närma sig kvällning så begav vi oss ut på stan och mötte några vänner. Kvällen avslutades vid slottet med fina människor innan jag åkte hem och somnade gott i världens mysigaste famn.
 
Lördagen, alltså igår, bestod av jobb fram till klockan 17.00 och därefter åkte jag hem till Johanna där vi gjorde oss iordning för dag nummer tre på stadsfesten. Resterande del av kvällen bestod av roligt folk, alkohol, heliumballong i form av Svampbob, coca cola och mys. 
 
Idag körde jag Robin till bussen och sedan hade jag en heldag tillsammans med min pappa. Vi gick i affärer, fikade på Ikea och sedan avslutade vi kvällen med grillning. Nu har jag gosat ner mig i sängen tillsammans med Prison Break för att ladda upp inför den allra sista veckan på sommarjobbet. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
Upp