Vad klurar du på?

 
Idag är en riktig latis-lördag. Men istället för att skriva inlägg om att jag har ätit massa gott och tittat på serie/film med min pojkvän så kör jag på en frågestund istället. Fråga vad ni vill, anonymt eller med ert namn, så svarar jag i ett inlägg lite senare. Tjohej!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Frågor & Svar | |
#1 - - loviisaaa:

Va kul med en frågestund! Hur kom det sig att du började blogga? Har du någon favorit artist?

#2 - - Linda:

din favorit mat?
ditt dröm jobb?

#3 - - Kelly:

Favorit färg?
Kram!

#4 - - Hanna Andersson :

Vad är det bästa med att blogga?
Intressen? :)
Kram

#5 - - anonym duvet nog inte alls vem det är!!! :

Vem är din allra bästa vän? :)

#6 - - ♥ Fridasinspiratiion - mode&skönhets blogg ♥:

Vilket är ditt favoritämne i skolan?

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon kronor?

Har du någon blogginspiration?

Hoppas att din helg varit toppen än så länge!:)

#7 - - hihi:

Favorit klädbutik?
favorit mat/restaurang?
Är du duktig i skolan?
Vad vill du jobba som?
Favorit outfit till våren?
Favorit appar i mobilen?
Senaste filmen du såg?
Top 3 bloggar du läser?
Vart vill du flytta sen?
Pinasmaste som hänt dig?

#8 - - karincecilias.blogg.se:

Om du hade en superkraft vilken hade du velat ha?

#9 - - ebba :

sv; åh tack så jättemycket :D den är ifrån bikbok! hade tänkt köpa en aprikos men fanns inte i min storlek tyvärr, vit hade också suttit fint hehe.

Vad har du för favoritaffärer? alltså snyggaste kläderna där du handlar mest?

#10 - - Felicia [15år och rullstolsbunden]:

Sv: Ja!

Vad fick dej börja blogga?
Vart vill du komma med din blogg? ( Känd eller har du den bara för att du gillar att blogga?)
Hur såg du ut för 4 år sedan?
Vilken musiksmak har du?<3

#11 - - madeleine:

din absoluta favoritblogg? :D

#12 - - Gissa vem:

vad föll du för hos din pojkvän?
det bästa med din pojkvän?
bästa minnet tillsammans?

#13 - - Lollee:

Hur kom du på ditt bloggnamn?

#14 - - Felicia:

Men :(((( Nu fick jag ju inte ställa en fråga :((((

Jag som ville, jag ställer en IAF!

Vilken är din favoritplats i Svergie, och vilken är din favoritplats utomlands? (Alltså en plats, en viss park, fontän, bänk osv, ej stad) hehe

puss

Upp