Old pic

 
Är klockan redan halv tio? De fyra timmarna gick väldigt snabbt, kan jag lova. Sedan jag skrev senast har jag hunnit med att äta middag, städa mitt rum så det är skinande rent, kollat på väldigt många fler Supernatural avsnitt, varit i affären och köpt sura och gröna äpplen (bästa!) och till sist duschat. En riktigt bra kväll, men längtar till imorgon som kommer bli ännu bättre. Jag kommer äntligen få somna i min pojkväns famn efter en veckas längtande, lycka. Nu ska jag gå ner och hämta lite cola och sedan fortsätta se några (många!) avsnitt till av serien som alla vid det här laget borde ha koll på vilken det är, innan jag går och lägger mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - Michaela Magnusson:

- Tack detsamma snälla du! :)

#2 - - Malin:

Mysigt att titta på serier :)

Upp