Hallon, nötter & glass

 
Har ni haft en bra dag? Hoppas det! Min dag har iallafall varit bra. Precis som i stort sätt varje söndag så vaknade jag upp brevid världens finaste kille och pussade massor på honom innan vi gick upp och fixade iordning frukost som vi åt framför tven. Därefter tog vi det lugnt resten utav förmiddagen och bara myste med varandra tills det var dags för mig att åka hem. 
 
När jag var framme mötte jag upp mina vänner och åt hamburgare. Riktigt gott var det! Vi satt där och åt och pratade ett tag innan det var dags för mig och en kompis till att åka hem, då vår buss kom. När jag kom hem hade min mamma och syster fixat massa gott. Så då blev det fika som bestod av vattenmelon, honungsmelon, glass och jordgubbar. Gissa om jag är mätt nu alltså! Därför tänker jag bara gosa ner mig under täcket i min säng nu och titta på Grey's resten utav kvällen. Imorgon är det jobb som gäller igen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - Karin Lygnersjö:

Sv: Eller hur, älskar den! :)
Lust att göra ett bloglovinbyte?
Kram

#2 - - Louise:

Jättefin blogg! Och fina bilder! Är du möjligtvis intresserad av länkbyte? :)

#3 - - Viktoria:

vad det ser gott ut!

#4 - - Linda:

Åh vad gott!

Upp