House at the end of the street

 
Vilket skitväder! Men det är ju faktiskt bara en helt vanlig Svensk sommar.. vilket är synd. Och eftersom vädret var sämre idag än vad det var igår så gick vi hem ifrån jobbet även idag också. Jag och Johanna åkte iväg till gymmet med en gång och var där i 1,5 timme innan vi åkte hem till henne och lagade lite mat, tog det lugnt i hennes soffa och bara var glada över att vi slapp vara utomhus. 
 
Jag kom hem för ungefär en halvtimme sedan och hoppade in i duschen med en gång. Nu sitter jag här och hade tänkt se på lite film och äta lite godis. Bara två dagar kvar, sen är jag lediiiiig!! Och på Lördag åker jag till Liseberg tillsammans med min pojkvän och hans familj. Hur bra låter inte det?! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
#1 - - Lina:

Åh, älskar den filmen! :D

Upp