Vänskap

 
En bästa vän, det är något alla borde få ha. Någon som man vet alltid finns där, någon som man kan lita på och någon som man alltid har roligt tillsammans med. Min bästa vän är så otroligt snäll, rolig, omtänksam, pålitlig, fin och bra på alla sätt. Utan henne skulle min vardag bli väldigt tråkig. Vi gick på dagis tillsammans, men sedan var jag tvungen att flytta. Flera år senare började vi i samma högstadieklass, hon kom ihåg mig men jag hade inget minne utav henne. Att vi började i samma klass och blev så bra vänner igen är något jag är otroligt glad över. Nu har vi varit vänner i 5 år och hon är en vän jag aldrig släpper. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vännerna | |
#1 - - ebba:

Helgens blogg är nu avslutad och vinnaren har länkats på min blogg. Kika in och kolla om just du vann :)

#2 - - Jojo:

Fin blogg^^

#3 - - - Caroline:

sv; Åh tack :)

#4 - - Amanda [SPONTAN]:

SVAR: Tack så mycket! :)

#5 - - Marina Theresé Fransson:

sv: Tack så mycket!! :)

#6 - - Josse:

Fina bilder!! :)

Upp