Mitt år 2013 - Del 2

Maj. Forsatte med min träning och försökte vara så nyttig det gick. Umgicks med min pojkvän, familj och vänner. Lagade god mat tillsammans med Johanna. Solade och längtade efter sommarlovet och de läxfria dagarna.
 
Sommarlovet kom igång och jag började den med en utgång tillsammans med vänner, min första utgång. Började även jobba på Ölands djur- och nöjespark för andra sommaren i rad och trivdes så otroligt bra. Hamnade i ett gatukök med människor som jag passade väldigt bra ihop med och hade inte en enda tråkig dag i det köket. Skapade även väldigt många fina och mysiga minnen med min pojkvän den sommaren. Picknick på berget, åkrar, pirar och hade det väldigt bra. Jag började även färga mitt hår till en ljusare nyans. En av många färgningar.
 
Året gick vidare in på Juli och jag jobbade kvar på mitt sommarjobb och trivdes. Spenderade många dagar med min bästavän. Satt i hennes bil mitt ute i ingenstans en regnig kväll och åt pizza. Åkte på roadtrips med Robin och hans familj, tittade på bilar åt Robin, grillade och umgicks. Åkte väldigt mycket buss fram och tillbaka mellan varandra och hade alltid godis eller en skvallertidning som sällskap. Köpte alldeles för mycket kläder och spenderade mer pengar än jag borde ha gjort. Köpte även mitt allra första par convers. Blev helt fast i tv-serier, bland annat Greys Anatomy.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt år 2013 | |
Upp