Mitt år 2013 - Del 1

2013 drog igång med Januarimånad och även skolan var tillbaka igen. Andra året på gymnasiet och trean närmade sig. Jag var översvämmad av läxor samtidigt som jag började kolla igenom alla säsonger av Full House. 
 
Februari kom och jag bestämde mig för att börja blogga igen, den här gången på en helt ny blogg och lägga den gamla bakom mig. Jag kom igång med träningen och det gick väldigt bra. Jag firade även 1,5 år tillsammans med min pojkvän.
 
Träningen flöt på som den skulle och jag började se lite resultat. Skaffade även ett par nya glasögon som jag var helnöjd med. Världens bästa vän fyllde äntligen 18 år vilket firades hemma hos henne. 
 
Skrev väldigt mycket om att jag städade mitt rum och älskade att städa mitt rum. Haha, intressant. Åt flera smoothies om dagen och mådde väldigt bra. Umgicks med min fina pojkvän och hade picknick flera gånger, cyklade, och var ute väldigt mycket. Det var även månaden då jag äntligen blev 18 år. Köpte trisslott med vinst, åt tårta, öppnade presenter och umgicks med fina människor. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt år 2013 | |
Upp