Utgång med vännerna

 
På riktigt, jag är verkligen helt fast i PLL. Trots att jag har varit alldeles för nyfiken och tittat upp i stort sätt allting som har med vem "A" är att göra så kan jag bara inte sluta titta. Igår sov jag borta hos min kompis och när jag kom hem tidigare idag tog det inte mer än en kvart innan jag satt fastklistrad framför Pretty Little Liars. Nu har jag iallafall lyckats ta en kort paus för att skriva lite här istället. Ni måste ju ha något att läsa, för jag antar att det inte är så roligt att klicka in och se samma inlägg hela tiden eller vad säger ni?
 
Igår blev det utgång med Johanna, Julia och Linda. Hur kul som helst! Vi började med förfest hemma hos Julia, då även Ebba var med, och lite efter klockan elva gick vi ut. Träffade även en från mitt sommarjobb som jag inte pratat med sedan jag slutade, helt sjukt vad jag saknar att stå i gatuköket om dagarna och bara flumma omkring med de jag stod tillsammans med. Så det var kul att prata med henne. Vi drog vidare till nästa ställe efter ett tag, drack drinkar och hade det bra. Johanna och jag kom hem till henne runt klockan halv tre, gick och la oss vid 3 och klockan 6 var det dags att gå upp för att gå till skolan. Gissa om jag var trött idag! Men det var det värt, jag hade kul igår och vi hade ingen ansträngande dag i skolan idag iallafall. 
 
När jag kom hem satte jag mig som sagt framför PLL och tänkte sitta här nergosad i min säng ett tag till. Jag älskar verkligen att fastna för en serie och verkligen sätta mig in i den och inte kunna sluta titta. Såå bra! Om några timmar måste jag dock sluta titta och fixa lite till imorgon. Packa, dusch och lite sådan för imorgon åker jag äntligen till min pojkvän. Så jag har saknat honom i veckan! Så det ska bli otroligt mysigt. Vi har ingenting planerat för helgen, men vi hittar alltid på någonting som vanligt. Hoppas ni har haft en bra dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dagarna som passerar | |
Upp