Nytt

 
Godmorgon! Ni kanske ser vad jag har ägnat min morgon till? Precis, fixat om i bloggen. Jag kan verkligen inte ha någonting på samma sätt för länge eftersom jag tröttnar alldeles för snabbt. Likadant med mitt rum. När jag gick i högstadiet möblerade jag om där inne minst en gång i månaden för jag blev uttråka nästan med en gång. Lite nytt är alltid kul. Vad ska jag göra idag då? Jag har faktiskt ingenting speciellt planerat, mer än det vanliga. Plugga körkort, träna och titta på Supernatural. Men det tycker jag låter som en bra dag. Tycker inte ni? Nae, nu ska jag sluta babbla på om egentligen ingenting och gå ner och fixa lite frukost till mig istället. Ha en bra dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bloggen | |
#1 - - LORISSA LOVEBOMB:

sv: Tack snälla du, din är också väldigt fin :)

#2 - - Ellinor:

SV: Tack så mycket! :))

#3 - - Nassoj - jossaN:

Så fint det blev! Allt bra? :)

#4 - - Nassoj - jossaN:

-taack! :)

#5 - - lina:

fina bilder.)

Upp